X

Zdrowie, medycyna i życie w dużej zbiorowości

Życie w dużej zbiorowości

Życie grupowe często prowadzi do walk wewnętrznych w tej grupie o przetrwanie i domaga się, aby wykazywał on pewien stopień empatii wobec swoich współbraci. Neuroscience pokazuje, że wyewoluował okablowanie mózgu, aby zaspokoić tę potrzebę. Samica musi być w stanie rodzić dzieci, ma taką strukturę, by karmić je we wczesnych latach i opiekować się nimi, dopóki one również nie będą mogły odegrać swojej roli i przetrwać.

Każdy z nas został pokazany przez neuronaukę, która ma być połączona z mózgiem podstawowym, systemem limbicznym, aby przetrwać zarówno z zewnętrznych zagrożeń, jak i radzić sobie z zagrożeniami ze strony swoich kolegów, z którymi musi żyć. Jakie zmiany są z natury wbudowane, wynikają z doboru naturalnego, jak twierdzi Darwin. Te odruchy przetrwania są obdarzone wiekami ewolucji przez dobór naturalny. Stąd uczucie gniewu, nienawiści, zazdrości i chęci gromadzenia, które mogłyby prowadzić do zabijania, kradzieży i kłamstwa, są po prostu biologicznymi odruchami ochronnymi, które wszystkie zostały nazwane przez reguły społeczne (uczynione przez przykazania przez grupy religijne), aby były niedopuszczalne, aby umożliwić społeczeństwu funkcjonowanie. Oni znieczulają ludzi od ich pierwotnego projektu ochronnego.

Prokreacja wymaga dalszych relacji między mężczyznami i kobietami. Przyciąganie między nimi rządzi się pierwotnymi cechami, zarówno pod względem struktury, jak i funkcji, które również są wbudowane. Nie być filozofem, tak jak wymaga tego trzecie przykazanie buddyjskie, jest anty pierwotne. Dlatego też wskazania nie są transcendentalne, ale muszą zostać zaakceptowane jako „olej socjalny”. Te podstawowe cechy, wybrane z natury, aby mogły zoptymalizować cel, dla którego zostaliśmy stworzeni, również powtarzają ewolucję. Co więcej, głód, pragnienie i inne pierwotne instynkty prokreacji są z natury przejściowe w ich zdolności do wywoływania satysfakcji, ponieważ zostały tak zaprojektowane, ponieważ potrzebują powtórzeń, aby zaspokoić potrzeby przetrwania i prokreacji.

Potrzeba poszukiwania tożsamości w grupie zaczyna się w młodym wieku i dorasta do wieku dojrzewania i poza nią, nawet do śmierci. „Ja” jest stworzone, tzn. Pojęcie „ja”, i widzi przez nie zewnętrzny i wewnętrzny świat, stale wzmacniając i staje się częścią zestawu do przetrwania. Szukając tożsamości w społeczeństwie rozwiniętym takim, jak my żyjemy, nie można zdobyć się dzięki swojej zdolności zabijania lub prokreacji, ale dzięki subtelniejszym formom „bycia wirtuozem” w każdej dziedzinie, która służy zmysłom, tj. Sztuce, muzyce, projektowaniu kulinarnemu itp. Ponadto pojedyncza lub grupowa aktywność w sporcie wspiera plemienność. Tożsamość społeczna jest skupiona i wzmocniona przez relacje w mediach. Takie powiększanie się prowadzi do wiary w siebie; w końcu jednostka zostaje utracona. Nie zdaje sobie sprawy, że „ja” to tylko strój do przetrwania, stan uwarunkowany. Patrząc poza siebie, kiedy przestaje się myśleć w sposób nie własny, habitat, jak widzimy, staje się postrzegany przez bardziej altruistyczne myśli? Świat wewnętrzny i zewnętrzny istnieją bez wątpienia, ale widzimy to za to, czym jest, a nie reaguje. Czy to jest pojęcie „anatta”?

Sansaryczne lub karmiczne siły są głoszone jako zindywidualizowane, może to być prawdą, ale jeśli zdajesz sobie sprawę, że są one tworzone przez jaźń, która jest uwarunkowaną istotą. Stopniowe ścieranie się zarówno pierwotnego zestawu do przetrwania, jak i „ja” poprzez świadomość ich biologicznych przodków jest moim zdaniem głównym kierunkiem myślenia buddyjskiego. Stanowią one powód cyklu odrodzenia, niezadowalającej natury „dukkha” ludzkiej egzystencji, ponieważ to ja tworzy kammę. De animalizuj się! Jaźń jest tylko uwarunkowanym stanem umysłu dla przetrwania. Negujcie siebie poprzez bycie świadomym tego, kiedy powstaje myśl, zobaczcie to, czym ona jest, medytujcie nad nią; które uwolniłyby cię od tworzenia karmy.

Categories: zdrowie
Tags: zdrowie
admin :